Hodnocení obchodu
Nejdříve jsem chtěl notebook poslat kurýrem, ale maželka , že potřebuje telefon. Tak jsme si udělali výlet do prahy. Upřímně najít výdejnu je celkem nadlidský úkol, navigace Vás vede o ulici níže, ale prý se chystají do nového. Tak asi vědí pro :-) Každopádně přístup personálu, který Vás obskakuje, jak když kupujete zboží za milion, mě velice překvapil, málo kdy jsem se s tímto přístupem setkal. Kávička, voda , ukázka a výběr z asi 10ti telefonů, manželka byla v němém úžasu :-) Nakonec jsem tedy zakoupil i telefon i notebook, vše funguje v pořádku, na cestu jsme dostali dárek sklo a voucher a medvídky a směle se vidali zase domů, pěkný a hlavně milý výlet
Moc moc děkujeme a vážíme si toho tým DIGIFIT.cz
už nikdy chtěla jsem nakoupit pak jsem musela obj zrušit jelikož to byl dárek a nebyla jsem si jistá jenže pak zjistila že počítač bude vyhovovat ale to už mě firma vyřadila a napsala mě at neobjednávám s tímto chováním jsem se ještě nesetkala kdyby byla žádná hvězdička dala bych jí
Milá paní Ilono, zde ani nejde poděkovat za recenzi. Ano vše je pravda, objednávka byla zrušená, jelikož se nám objevilo na Vaše jméno několik objednávek, které byly nejen stornované, ale i nevyzvednuté dobírky. Je třeba si uvědomit, že objednávky v eshopu jsou závazné a každé odeslání na dobírku a nevyzvednutí je pro eshop velmi nepříjemné , stojí to čas, peníze a zboží putuje po republice úplně zbytečně a brání to v koupi dalšímu zákazníkovi. Notebook byl prodán hodinu po stornu a zákazník je velice spokojen, takže zrovna takovému zákazníkovi byste zbytečně objednávku držela? Proč?. Myslím, že objednávání a nevyzvedávání je neférové jak vůči eshopu, tak i k zákazníkům. Zde se od Vás nedalo čekat nic jiného, než tato recenze. My opravdu nemůžeme vědět, že napočtvrté opravdu o zboží tentokrát zájem máte. Jasně jsem Vám psal, že z důvodu zrušení objednávky můžete zakoupit znovu, ale už zaplatit pouze předem, což samozřejmě neplatí pro solidní zákazníky, kteří o zboží mají opravdový zájem. Eshop není holubník, děkuji za pochopení.
Výborná komunikace. Rychlé a přesné doručení zásilky. Za mne super spolupráce.
Pri sebemensim problemu jsou ochotni s vami tento problem resit. Zakoupen Samsung Galaxy S9+. Podana reklamace na to ze s tel nejde platit kartou pomoci nfc, tak tel vymenili a pridali k tomu obal i sklo jako present. Perfektni pristup
telefon, který jsem zakoupil měl mít známky lehkého použití, já na něm tedy nenašel vůbec nic, byl ještě ve folii, za mě skvělý přístup k zákazníkovi.
Honor magiKbook funguje parádně, byl předváděcí , ale od úplně nového k nerozeznání. Díky tomu že byl prodáván jako předváděcí byl o 20% levnější, takže děkuji za ušetřené peníze a určitě nakoupím znovu
Výborný obchod odborně a ochotně dokáží poradit i seniorovi který není vždy orientován v moderních technologi. Další výhodou je dostupná cena rychlost doručení Ve všech směrech se anží pomoci zákazníkovi
Vyhlédl jsem si notebook, který byl předváděcí a využil jsem možnost protiúčtu výměnou za můj telefon, což mi přijde jako služba velmi povedené, protože nemusím mít plnou částku. Telefon se mi i beztak válel v šuplíku, byl akorát záložní. Všechno proběhlo rychle, dokonce jsem měl notebook i nastavený , takže jsem mohl začít hned pracovat. Zatím po pár dnech používání vše v pořádku tak jsem spokojen. Uvidíme jak to bude s případnou reklamací.
Zboží mělo být nové, předváděcí kus. Po rozbalení jevilo známky značného používání, ohmatané, baterie byla na cca 30% původní kapacity, takže se jednalo spíš o bazarové zboží, které navíc po cca 3 hodinách provozu přestalo fungovat. Odstoupil jsem od kupní smlouvy, kupní cena plus poštovné mi byla vrácena.
Vážený pane Venhuda z Vyškova. Zboží, které jste si objednal bylo v sekci REPASOVANÉ A- , nikoliv nové. Byl jste na to upozorněn a to jak emailem, tak po telefonu. Jednalo se o notebook za 3500kč, tak je i nesmysl, aby mohl být nový, za takovou cenu ani nový notebook neexistuje. Notebook jste používal více než 2 měsíce a kolega s vámi několik hodin denně řešil jak si můžete nastavit počítač k obrazu svému, jelikož jste pořádně nevěděl ani jak notebook zapnout. Po 2 měsících jste nám ho poslal zpět, že vám baterie vydrží místo 6 hodin pouze hodin 3. A opakuji že se jednalo o notebook Umax s cenou 3500. Na toto konto jsme vám nabízeli výměnu za notebook nový, ale jelikož nový stojí samozřejmě více, to jste neakceptoval a tak jsme váš notebook poslali do servisu a tam bylo zjištěno pouze to, že jste si tam nahrál třeba najednou 3 antiviry a programy přes programy, které PC úplně zahltily. I přesto po dohodě s vámi jsme udělali výjimku a domluvili se s vámi na odstoupení a vrácení peněz, což byla pouze a jen naše benevolence a úcta k zákazníkovi, který PC nerozumí. Přesto jsme od Vás dostali nedoporučení, zde se ukazuje, že ať se prodejce snaží jakkoliv, kolikrát to není nic platné. Zrovna od Vás mě toto hodnocení osobně dost mrzí, jelikož čas strávený pomoci Vám když tomu nerozumíte byl opravdu dlouhý, hezký den tým DIGIFIT.cz
Pěkně jsem se nasmál s paní na telefonu, když mi srandovně zkomolila jméno, ale bylo to moc milé. Tímto paní, nebo slečnu Renatu zdravím. V obchodě jsem objednal a přesně to co jsem objednal jsem hned druhý den měl u sebe. Notebook předváděcí jako nový, ještě s foliemi a ušetřeno několik tisíc a to se vyplatí. Prostě veselý a profesionální obchod se vším všudy .
Mrzuté bylo to, že mi napsali, ať si přijedu zboží odpoledne vyzvednout a pak jsem tam čekal přes 20 minut, když telefon hledali a nakonec ho nenašli. Kdyby si zboží pro osobní odběr připravili, tak by mi mohli předem zavolat, že ho nemají a nejezdil bych tam. Takto jsem cestou a čekáním strávil zbytečnou hodinu.
Děkujeme za hodnocení, které je pravdivé a již jsme se Vám asi 5x omluvili, ale zjistili jsme nakonec dle kamerového záznamu, že nám byl telefon odcizen asi 25minut předtím, než jste Vy dorazil. Celé to řeší policie ČR a tak tím pádem Váš telefon nachystan byl, ale toto my opravdu neovlivnime.
Ještě jednou se omlouváme a věřte, že kdyby se ztratil dříve, voláme Vam, abyste nejezdil.
Hezký den tým Digifit.
Nejpohodovější nákup v obchodě Digifit,vše hodnotím na jedničku,jak skvělou komunikaci při objednávání zboží,tak bleskové dodání do 24 hodin,ochotu , vstřícnost ,férové jednání,prostě vše super :-)