Hodnotenie obchodu
Zboží došlo rychle. Žádný problém se nevyskytl.
T
Tomas
Chcou platbu dopředu s tím nesouhlasím spousta obchodů pracuje jinak než zadat platbu předem proto jedná hvezde
T
Tomáš
(Administrátor)
Dobrý den. Nikdo po Vís platbu dopředu nechce :)
Platbu si zvolíte jakou chcete v druhém kroku košíku. Stačí pouze POŘÁDNĚ ČÍST ! :) Krásný den.
objednany telefon bol predvádzajuci a vsak mi k nemu pribalili pravdepodobne nabíjačku ktorá nebola k danemu telefonu..nabíjanie trvalo 3:20 minut pri 2%..s toho dovodu som sa rozhodla odstupit od zmluvy..kedze sme odlietali na tyzden na dovolenku poslala som telefon po tyzdni a cakala na vratenie plnej uhradenej sumy.Samozrejme nic neposlali a po opýtaní emailom mi arogantne odpisali ze maju na to tak isto 2 tyzdne ako som mala ja...samozrejme ze ani po uplynutí lehoty nic neposlali az po opatovnom telefonate po uplynuty lehoty..
(Administrátor)
Vážená paní Hodeková Jano ze Šaľy.
Nikdy ne recenzi neodpovídáme takovýmto způsobem, ale zde to ani není jinak možné, jelikož Vás jako zákazníka také nedoporučujeme.
Došel Vám telefon, u kterého bylo jasně napsáno, že se jedná o předváděcí model, který obsahuje Telefon, nabíječka, sluchátka, náhradní krabice, faktura/záruční list. A teď Váš opravdoví postup jaký jste zvolila při převzetí zboží.
1. Jen co telefon dorazil jste nás osočila z toho, že jsme Vám neposlali jehlu a záruční list a že telefon nebyl v originálním balení. Na to Vám bylo odpovězeno a to jen kopíruji email, který jsem Vám já osobně napsal.
""""Dobrý den,
Záruční list máte v balení. Když se podíváte na fakturu, tak tam je napsáno, že faktura slouží i jako záruční list. Jehlu na simkartu belní dle popisu neobsahuje, ale my jí jako bonus zákazníkům dodáváme také. Musí být někde v balení, mohla se vysypat z balíčku, je to malé takže se to lehce ztratí.
Pokud telefon nenabíjí, nebo vykazuje vadu, tak to nás moc mrzí, ale může to být třeba nabíječkou. Můžeme Vám poslat jinou. Ale pokud jste rozhodnuta zboží vrátit, tak poprosíme zboží nějak dopravit k nám a poté Vám pokud nebude nějak poškozen samozřejmě vrátíme peníze""""
Mohu se zeptat , co je na tomto znění emailu arogantního??
2. Na to jste odpověděla ""Telefon som si odfotila ze nie je vobec poskodeny a to ci ste dodali nespravnu nabyjacku uz riesit vobec nebudem..zasielam Vam ho postou naspat..Dakujem
Hodeková Jana""
3. Při vrácení peněz, které jsme měli poslat zpět na Váš účet jste udělala chybu Vy a zde zase kopíruji znění Vašeho emailu.
"""" Dobry den--prepacte ze som poslala zlu prilohu..zasielam svoje čislo
uctu znovu Hodeková Jana Partizánska 2 92701 Šaľa Slovensko""""
A POZOR , ZBOŽÍ VÁM BYLO DORUČENO 23.8. A PO 17TI DNECH 9.6. JSTE HO VRÁTILA K NÁM. NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ VŠAK MÁTE DLE ZÁKONA 14DNÍ. Ale my jako benevolentní obchod k zákazníkovi, jsme to vůbec neřešily a byl Vám vystaven dobropis i po této lhůtě.
!! Vy jste prakticky na vrácení částky ani neměla nárok !!
A ano stejně jako Vy máte na odstoupení 14dní, tak my máme také na proplacení dobropisu 14dní. Tak je to prostě v zákoně dané.
Každý dobropis musí projít celým účetním kolečkem a vyplácí se 2x týdně. Peníze Vám byly vrácené.
Vy až po dalších 14ti dnech napíšete tento lživý a pomluvný komentář, který náš obchod naprosto zbytečně poškozuje- Nezlobte se, ale my jako obchod se také musíme nějak bránit a lži o aroganci atd. zvláště když to tu máme černé na bílém, že tomu tak není, nás opravdu vytáčí.
My práci děláme srdcem a snažíme se zákazníkům vyjít vstříc od A po Z. Dáváme bonusy, dárky, když je zákazník nespokojen, rozumně se ozve a my okamžitě problém pomůžeme vyřešit a to třeba i v 10hodin večer. Našich zákazníků si vážíme. Pokud se ale najde někdo jako Vy, tak to prostě nejde jen tak přejít a nechat si tyhle pomluvy líbit.
Věřím, že jste sehnala to co jste potřebovala někde jinde, ale hlavně to co jste provedla nám tomu obchodu, kde jste zřejmě nakoupila opravdu nedělejte to samé. Je to velice nepříjemné.
Přeji Vám i tak krásný den
s pozdravem Michal a celý tým DIGIFIT
Rychlost vse ok
Ustretovost
Po prvním nákupu a velké spokojenosti jsem doporučil svým známým, kteří zakoupili další 2 kusy notebooku.
Nic
(Administrátor)
Dobrý den. Vzhledem k tomu, že od vás nemáme zpětnou vazbu, a telefon byl několikrát před odesláním zkontrolován se domníváme zda se nestal problém například při přetahování dat nebo po aktualizaci systému.
Vzhledem k tomu že od koupi již uběhlo 14 dnů budeme rádi když nám poskytnete přinejmenším zpětnou vazbu, abychom vám mohli pomoci problém vyřešit.
Obchod reagoval na mé dotazy rychle i o víkendu.
Zboží rychle dodáno
Žádná