Nejčastější dotazy
JAKÝ JE STAV MÉ OBJEDNÁVKY ?
- Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení do svého zákaznického účtu (v pravo nahoře), rovněž Vám každý krok při zpracovávání objednávky zasíláme na email a sms zprávou.
KDE NAJDU FAKTURU ?
- Fakturu ke své objednávce najdete ke stažení ve svém zákaznickém účtě, pokud ho nemáte, nevadí; stačí provést registraci a systém automaticky najde Vaši objednávku podle emailu, který jste zadali do objednávky.
- Ke každé objednávce přikládáme vždy fakturu v papírové podobě, doporučujeme si pořádně prohlédnout zásilku.
- Fakturu po vyřízení objednávky / v den expedice / zasíláme rovněž emailem.
JE MOŽNÉ SI PŘEDEM ZBOŽÍ PROHLÉDNOUT ?
- Ano, na naší prodejně je možné si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Doporučujeme si udělat objednávku přes náš E-Shop, abyste nemuseli čekat a měli zboží připravené a nabité pro prohlídku.
MŮŽETE MI POSLAT FOTOGRAFIE KONKRÉTNÍHO KUSU ?
- Bohužel focení konkrétního kusu zboží na přání není z kapacitních a časových důvodů možné.
JAK MÁM ŘEŠIT REKLAMACI NEBO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ?
- Reklamaci či odstoupení od kupní smlouvy naleznete v samostatném článku >>zde
KDE SI MOHU ZBOŽÍ PROHLÉDNOUT A VYZVEDNOUT ?
- Objednané zboží si můžete prohlédnout, vyzkoušet a rovněž vyzvednout na naši prodejně OC Chrpa - Krejnická 2021/1, Praha - Chodov
- Všechny informace o osobním odběru a otevírací době naleznete v sekci kontakty >>zde
JAK MI DORUČÍTE ZBOŽÍ A JAK MOHU ZAPLATIT ?
- Všechny informace o způsobu dopravy a platby naleznete v samostatném článku >>zde
JAK DLOUHO MÁM ZÁRUKU ?
- Na všechno zboží je poskytována záruka 6-24 měsíců
- U každého produktu v detailu je vyznačena délka záruky
- Většina produktů má záruku 6-24 měsíců
- Při koupi na IČ/DIČ se záruka zkracuje na 6-12 měsíců
- Na repasované zboží a zboží označené "stavem B" je záruka 6-12 měsíců
CO JE TO PŘEDVÁDĚCÍ, ZÁNOVNÍ A REPASOVANÉ ZBOŽÍ ?
- Všechny informace o typech a stavech nabízených produktů jsme zařadili do samostatného článku >>zde
NÁKUP NA IČO A DPH
- Vítáme firmy a podnikatele, kteří hledají možnosti, jak usnadnit nákupy pro svou firmu. Nabízíme možnost nákupu na IČO s řadou výhod a speciálních podmínek.
- Nákup na IČO vám umožní snadno a rychle nakupovat u nás, aniž byste museli každý nákup řešit zvlášť. Ušetříte tak čas a energii, kterou můžete věnovat jiným důležitým věcem pro vaši firmu.
- S naším systémem nákupu na IČO získáte speciální podmínky, jako jsou například slevy na větší objednávky, možnost platit faktury až po obdržení zboží nebo větší flexibilitu v řešení plateb. Navíc vám poskytneme osobního zástupce, který bude k dispozici pro vaše potřeby.
- Nákup na IČO je ideální pro firmy a podnikatele, kteří potřebují nakupovat zboží pravidelně a větší množství. S naším systémem se vám usnadní proces nákupu a zároveň získáte výhody a úspory.
- Kontaktujte nás a dozvíte se více o našem systému nákupu na IČO a jak vám může pomoci zlepšit nákupní proces pro vaši firmu.
- Kdy nelze odečíst DPH u některých produktů naleznete >>zde