Výměna zboží do 30 dnů od zakoupení
S možností vyměnit zboží za jiné ve 30denní lhůtě můžete být nyní bez obav. Připravili jsme si pro vás službu výměny zboží až do 30 dnů od zakoupení.
A jak taková služba funguje ?
Zákazník si zakoupí zboží (například notebook), avšak po koupi zjistí, že mu nedostačuje, popřípadě to není, co by chtěl. V takovém případě má zákazník právo vyměnit zboží za jiné ve stejné cenové kategorii a nebo dražší s doplatkem.
Zboží si může zákazník vybrat jaké chce z našeho sortimentu. Pokud si tedy zákazník zakoupil notebook v hodnotě 10.000,- Kč může si vzít protihodnotou třeba telefon za 10.000,- Kč a nebo například telefon za 15.000,- Kč.
V jakém stavu musí zboží být ?
Zboží musí být ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi. Musí mít veškeré příslušenství, pokud se jedná o nové zboží, nesmí být používáno, a nesmějí být sejmuty ochranné folie. Zboží musí být v neporušeném a neponičeném balení.
Jak mohu o výměnu zboží požádat ?
Zboží, které jste si objednali a nevyhovuje vám, můžete ve 30 dnech od zakoupení vyměnit za jiné.
V případě zakoupení zboží na provozovně, nebo po rezervaci přes internet a následného vyzvednutí a možnosti odzkoušení zboží na místě, zaniká nárok na vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě. Ale nabízíme i tak do 30ti dnů možnost výměny za jiné zboží ve stejné, nebo vyšší hodnotě. Ale zboží musí být ve stejném stavu a stejném balení, jako při koupi.
- Osobně přinést a vybrat si u nás něco jiného
- Adresa Krejnická 2021, Praha 11, 14800
- Zaslat poštou na naši adresu
- Kontaktovat nás emailem a domluvit podrobnosti přes email
- info@digifit.cz
- Zavolat a domluvit se po telefonu
- +420 606221220
- Založit online případ zde
Zboží můžete zasílat a nebo dovést k nám osobně. Platí pro ČR a SK.