Z důvodu veletrhu PVA EXPO PRAHA bude provozovna 4.9.2024 uzavřena. Odeslání objednávek bude provedeno následující pracovní den.

Pozorně čtěte:

Před odesláním reklamace nejprve zboží pečlivě vyčistěte, vyhrazujeme si právo znečištěné zboží při přijetí odmítnout a na vaše náklady jej zaslat zpět, popřípadě na Vaši žádost zařízení odborně vyčistíme (zpoplatněno). Zálohujte si svá data, při reklamaci za uchování dat neručíme! Nejlépe uveďte zboží do továrního nastavení, pokud to povaha závady dovoluje. Odhlaste všechny účty a zámek obrazovky. Jsou-li na zařízení aplikované dodatečné ochranné prvky (primárně ochranná skla/fólie u mobilních telefonů), neručíme za jejich zachování. Zkontrolujte, zda zařízení není mechanicky poškozeno, pokud ano, takové zařízení nesplňuje předpoklady pro záruční opravu. Pečlivě zásilku zabalte, aby nedošlo po cestě k poškození (nevhodným zabalením zaniká nárok na náhradu škody při reklamaci u přepravce!). Pokud možno zašlete zařízení v původním originálním balení s veškerým příslušenstvím. Adresa obchodu pro  reklamace a vrácení Krejnická 1, Praha 4. 

Jak odeslat reklamaci: 

  1. Vyplňte online formulář.
  2. V posledním kroku online formuláře zvolte typ a způsob přepravy.
  3. Zboží pečlivě očistěte a vyčistěte. 
  4. Čisté zboží zabalte, aby nedošlo během přepravy k poškození.

Co poslat se zbožím: 

  1. Společně s vadným zbožím zašlete pouze nezbytné příslušenství, které by mohlo být považováno za vadné.
  2. U mobilního telefonu v případě problému s nabíjením zašlete i nabíjecí adaptér a usb kabel.
  3. U notebooku zašlete společně i nabíjecí adaptér.
  4. U ostatní elektroniky zašlete společně napájecí kabel nebo nabíjecí stanici a další prvky, které slouží k napájení či nabíjení zařízení. 
  5.  Je důležité společně se zbožím zaslat příslušenství v případě, že vykazuje společně s produktem vadu. Například robotický vysavač nemopuje, v tom případě společně s produktem zašlete robotický vysavač i mopovací sadu. 

Co neposílat se zbožím: 

  1. S vadným zařízením neposíláte obaly, pouzdra, kryty.
  2. Žádné ochranné prvky (skla, folie).
  3. Příslušenství, které nemá se závadou nic společného. Například robotický mixér v případě, že má problémy se zapnutím společně nezasíláte i veškeré nástavce.
  4. Příslušenství, které bylo k zařízení dokoupeno dodatečně a nemá nic společného se závadou. 
  5. Paměťové karty a sim-karty.

Za co prodejce neručí: 

  1. Zařízení bylo nedostatečně zabaleno a po cestě na reklamaci se poškodilo.
  2. Zařízení má ochranné prvky, jako obal a sklo, za toto příslušenství prodejce neručí a v případě ztráty je zákazník bez nároku na náhradu za toto příslušenství. 
  3. Ochranné sklo a folie mohou být v důsledku servisního zákroku odebrány ze zařízení. Doporučujeme zákazníkům odstranit před reklamací tyto ochranné prvky. 
  4. Ztráta dat. Doporučujeme provádět průběžnou zálohu vašich dat. Prodejce ani servis neručí za zachování dat během reklamace. 
  5. Za paměťové karty a sim-karty v zařízení prodejce ani servis rovněž neručí. Toto příslušenství doporučujeme společně se zařízením nezasílat.